marți, 4 mai 2010

Cum a sarbatorit GeoSens saptamana voluntariatului (19-25 aprilie)?

Luni 25 aprilie 2010- GeoSens devine in sfarsit oficial (gata, am terminat cu toate actele de infiintare , uraaaaa); Pentru a sarbatori cum se cuvine evenimentul am hotarat sa plantez un copacel care sa imi aduca aminte in fiecare zi de momentul 0.

Va fac cunostinta cu Geo, el este acum noul meu coleg de munca. De saptamana trecuta pazeste mandru cladirea in care lucrez. Din fondurile stranse in urma campaniei "Redirectioneaza 2% din impozitul pe venit pentru Asociatia GeoSens", ii vom aduce lui Geo mai multi fratiori. Acestia vor fi plantati intr-o zona care necesita reimpadurire.





Marti- GeoSens incepe campania "Redirectioneaza 2% din impozitul pe venit pentru Asociatia GeoSens"

Miercuri am tinut o ora de Geografie mai speciala la o clasa din colegiul national Cantemir-Voda. Am discutat despre voluntariat si ecologie, iar colegul nostru Alex Baran a facut o prezentare despre expeditia lui in muntii Atlas.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu